Citat:
Ursprungligen postat av snooze
kan rekomdera voltaren tablettform. står dock på förpackingen att man får ta ett piller var 4 timme, vilket e bara e bullshit sa min sjukgymnast, kan utan problem trippla dosen 
|
Ska försöka vänta ut det, kan ju vara att kroppen inte är van vid någon slags fysisk aktivitet och med viktnedgång som nyårslöfte..
Ska kanske passa på att uppdatera om Australien-Indien då jag vet att flera har ryggat det spelet. Australien fullkomligt krossade den indiska attacken under första och andra dagen och deklarerade vid 572/7, en mycket imponerande score. Dock tog det upp mycket tid, även om man höll en relativt hög runrate (3.75), och Indien spelade endast 25 overs under andra dagen. Vijay åkte ut som duck (utan att Indien fått upp en run på tavlan) men laget kämpade bra efter det. Rohit Sharma åkte ut idag, mycket onödigt, och Suresh Raina blev också duck (ganska otroligt med tanke på hur planen ser ut). Kohli (som jag nämnde när jag lade spelet) har sett fantastiskt bra ut och är inte ute än. Han har knåpat ihop 140 runs.
Efter tredje dagen är Indien 342/5 och jag tror man har två mål med morgondagens spel. Det första, och viktigaste, är att få in minst 31 runs till. Leder Australien med mer än 200 runs inför andra omgången så kan man tvinga Indien att spela först. Det andra målet blir att äta upp så mycket tid som möjligt. På det hela taget ser det ganska ljust ut för krysset, jag skulle uppskatta att vi har ~75% chans att vinna.
BOL!