Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-11, 13:43   #28
AndyMart

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Nä ,men delge gärna några tankar. Då har jag att följa när jag tittar på fintrav!
Spikar 11 Couleur Citron i tredje V4;an. Ser ut att vara en klasshäst i arkivet och tål tunga resor, allt handlar om att han inte ska köra för sent bara, men så tror jag inte blir fallet. Har tidigare bevisat att den är bättre än dagens motstånd och tror att den gör det igen. Toppchans utan strul och i en omgång utan många spikförslag får denna bli den jag lutar systemet mot.

Tror Texas Charm vinner andra men då jag är lite rädd för att det inte blir körning för vinst på det hållet garderar jag upp med 2 Vabellino som kan leda hela vägen, 6 Uhlan Du Val som duger bra i sällskapet och 10 Up And Quick som har toppform just nu och ska köras ordentligt. 25 meter efter men hästen kommer att bli en av favoriterna i PDA och kan vinna trots tillägget.

Första är mycket öppet, streckar en hel del hästar här. Mest tror jag dock på 8;an Urasi De La Vallee.

Fjärde är också öppet. Solvato (kommer nog inte köras fullt ut) och Maven mina förstahästar men Viking De Val och Voltigeur De Myrt måste med också då de kan sänka rubb och stubb över ett upplopp. Mosaiquen åker också med, för första gången ska den köras offensivt!

Registrerat spel

Datum: Söndag 2015-01-11
Bana: Vincennes, omg. 6
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 13, 16
2 2, 6, 9, 10
3 11 COULEUR CITRON*
4 7, 8, 9, 10, 11

Vadet gäller startnummer

180 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 360,00 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: