Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-13, 10:56   #11
Voltstart
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

En omgång som inför "stinker" flerbong. Hur den ska se ut kan diskuteras.

Avd I: Intrycket på 4 Tomtegubben senast var ++! Utrustningskorrigering, vilket gjorde att hästen uppvisade ett sällan skådat lugn. I normala fall "totalt stirrig". Här bär jag väldigt stor tro.
5 Stora Värmland har flera ggr rusat på bra i ledningen för att sedan få svårare till slut, vill jag minnas. Kort distans och Jorma upp känns spännande, men jag avstår.

Avd II: Sålänge Redén inte klätt in hästen i betongklumpar, när hästen ska köras på träningsbalans, så ska det vara klart.
Om inte är 4 Call Me Keeper bara en uppsnackad råtalang som saknar harmoni i tillvaron.

Avd III: Det luktar spets för 5 Wild Thing. Härligt intryck senast och till synes med krafter kvar. Rimligtvis vinstchans.
10 Green Bax är högst troligt i grunden bättre, men sägs missgynnas av distansen. Senast var hästen dessutom överladdad värre och ville inte delta. Kan bli så igen, vilket lämnar 5 med dubbla plusfaktorer. 12 Candy Man ser bättre ut än resultatraden, men ståtar mest med välförtjänta platsresultat. Kanske Morten Waage hittat nyckeln till ny växel?
Jag lirar S&S!

Avd IV: Det blir till att ta ett gäng jag tror kan vinna på min fleris. Det blir en enkelkupong med samtliga streckade upptill.
(Jag orkar inte fördjupa mig nog för att utse något speldrag för enkelrad)

4
4
5
2,3,6,7,9,10

6 rader

Red: Jag lägger till 8 Trevino Volo i sista, bra spurtare och fin värmning i lajven...

Senast redigerad av Voltstart den 2015-01-13 klockan 11:08.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat