[QUOTE=Klanke;398356]
avd4.
Augustus F bör ha toppchans från ett perfekt läge han är van mycket tuffare hästar än detta och från ett fint framspår bakom bilen luktar det ledningen långa vägar. Han har 70%& chans att infria detta (7/10) Jag ser ingen anledning till att inte spika. Vill man gardera så är framför allt
Dixie E mest angelägen hästen kan öppna bra utan att vara någon blixt hittar man sedan slagläge kan man duga långt, en plats är inte otänkbart.
Mr Big har fina resurser men vinner inte specielt ofta.
Nerone Bigi är sylvass på speed och körs nog på chans men kommer givetvis att fälla många om det klaffar för fullt. Kan vara rolig att ha med på en eventuell tvilling, kan ju få en 30 ggr kanske
Tänker jag fel nu eller borde det inte ur perspektivet 'spelvärde' vara bäst att ta med just alla hästar i detta lopp utom just favoriten. Om vi värderar Augustus chans till 70%, men han är streckad till 80% så får vi ju bättre värde på alla hästar utom Augustus? (Nu vet vi ju dock inte om han kommer vara streckad till 80% vid spelstopp, men min tanke utgår givetvis från det)
Inte meningen att klanka (Klanke

) ned på det du skrivit utan är mer intresserad av en diskussion kring detta!
Gillar dina analyser skarpt iaf!