Ämne: V75 Åby
Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-17, 12:43   #179
Om_sommaren

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Noras är nog bättre bakifrån än ifrån dödens.
Glöm inte att Goop satt upp i Frankrike förra året. Det var kusken som gav vinst, de omtalande 5%:en kusken anses göra skillnad...(Undra varifrån den siffran kommer?)

Självklart finns det spelvärde i att gardera en Harry med skor. Få har streckat Noras så konstant som jag själv har genom åren, ständigt underskattad. Formen kommer nog först nu och en Noras i toppform hade förmodligen inte blivit nedplockad ifrån ledningen av "Inken" för några starter sedan, eller?

Du har rätt i att det är hög tid att visa form, för den har saknats på sistone.

Jag finner det lite märkligt att alla ska spika Västerbo i I:a till den %:en.
Stenströmer ska ju laborera med balansen/skoningen på sin skjutare och 2 streck bygger ingen större kostnad. Puro:s häst vinner inte ihjäl sig på V75 direkt...

Jetset är given spik för min del. Ickefavorit, ska ha gått framåt sedan senast, Jensen på Åby. Tackarrr!

Usch! Sitter å kollar lopparkivet på Quick Fix när hästen blir 5:a den 12/11. Habito håller undan "med ett steg" för La Princess på V65, som jag streckat till 2%. Vad prinsessan åstadkommit sedan dess känner alla till, men det hjälper inte mig i samma omfattning som en rensare på streckspelet gör vid alla rätt.

Quick Fix kan hålla undan. Hmm... en billig lösning isåfall.
Man Winner släpper till Q.F. är jag övertygad om, hästen behöver resan för att tjäna goa pengar.

Birmingham har jag alltid gillat sorten på, fast den sviker nästan alltid när det verkar ha rättat till sig. Fast 8% och det snackas om att Robban är uppåt! Dimridå?

Linus Wibb behöver väl "bara trava" för att reglera hem detta enkelt?
I miit lopparkiv håller young farmer ut quick fix. o joel släpper till farsan. frågan är vad thomas gör när adrian kommer dundrande o vill överta
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat