Ämne: V75 Åby
Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-17, 14:20   #226
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
var hittar du spelvärdet på linus wibb med bara galopper i raden o hårt streckad? själv drar jag en chansning på electrifying som nog kan sitta i spets efter en bit. Har inte råd att gardera hlet enkelt
2 spikar som inte är favoriter är väl alltid spelvärde? Jag spelar inga stora summor på V75, litet reducerat med stor potential.

Electrifying har jag lirat en del som följehäst, men skor där känns tveksamt för min del. En fin häst

Linus är bra och har ju faktiskt avslutat flera av dessa lopp. Senast klarades starten av. Ett seriöst och oseriöst drag i ett går väl att säga. På V75 tar jag gärna ut svängarna och spikar galoppbenägna oftare än på andra streckspel. Det får bära eller brista. Den dagen det eventuellt sitter ska det ge en rejäl hacka.

Säljsajterna ska ju gärna lira för strax under 5 lax, travnet inkluderat, å då blir riskbenägenheten mindre kan jag tänka.
Listas Rafiki(1%) med rätt lopp åker med bland 4 hästar i VI:e, rejäl avslutare vid överpace. Dagens bedövare tillsammans med 8 i andra.

Tack Wee...ett himla tjat om den, känns lika iskall som Lunatic!

(Vissa väljer att spika Monster Drive utan lopp i kroppen som storfavve och säljer tipset som spelvärt(62%)... Det är clownerier om nåt!)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
OHPF (+5)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat