Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-18, 14:58   #18
Shizznit

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yersinia1347 Visa inlägg
Nu tänker du säkert så här. 'En ny medlem på Sharps som inte kan om trav' är det så?

Putte vi kan tävla jag och du med 100kr vi startar ett V75 tillsammans och vi köra ett sytem var, för 100kr. Sugen?
Alltså vad är det med internet, dagens ungdom och hävdelsebehovet egentligen? Det går inte att diskutera och resonera och komma till insikter tillsammans längre, utan någon måste vinna, någon måste stampas ned och någon måste vara kränkt. Och helst ska det hatas lite hit och dit också. Och om du inte tycker som jag, då ska det bli duell, 1on1, tävling eller vad som helst. Eller så pratar kusken äcklig finlandssvenska som det ska raljeras över.
Nej, skärpning i stugan, förgrömmade ungdomar, aggression behöver inte tas ut i forum. Arbeta med er själva istället och bli nöjda med det ni har, då kommer ni lugna ner er. Sen kan vi föra dialog och nå framgång i symbios.

Damn, nu blev det off topic deluxe här. För att bidra till tråden: jag hoppas på en givande diskussion inför stundande helgs V75-omgång! Jag hörde rykten om att Abbey Rozz skulle anmälas, men jag tror det kan avskrivas.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+10), Stekel (+10), shasha (+10), Sampo (+10), Skuumberg (+10), znipstern (+11), Amadeus (+5), Tamuli (+5)
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat