Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-20, 16:04   #30
alle

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Red Hot snapper hade nog velat ha ett varv längre i övrigt tycker jag Jula Club är intressant som man har höga förväntningar på, var desutom riktigt fin vid segern under Stochampionatshelgen. Är inte helt utan chans.. Sedan tycker jag även Photoboy kan vara lite kul hästen har faktiskt blivit bättre i sin nya regi (Peter U) kanske bäst på kort? Bill Bill Back är en mycket kapabel sort för klassen, positiva tongångar från stallet idag, räknas klart om han har en av sina bättre dagar Tennis har ordentlig styrka, såg finfin ut vid enkel seger näst senast då också dubbla tillägg. Jag rankar själv: A 2-13-12-5 B 11-10-7-9-4

Rolig tvilling U 2 H: 5-13 * 50
Big bill bac är en häst jag alltid gillat, och har skyhög kapacitet. Men tror inte han har 100% form efter som han aldrig riktigt få gå ordentliga lopp. När han väl skötte sig senast fick han visserligen ett extremt jobbigt lopp men tycker inte det var de rätta trycket i honom!
Det är nästan Tennis och love palema jag är mest rädd för, kanske Jula Club om han är redo för stordåd redan nu. Men är tveksam!
Håller med om att Red hot snapper hade velat ha ett halvvarv till men tycker ändå att han borde ha god chans!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat