Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-20, 22:59   #14
rrylander

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 1381
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2015-01-21
Bana: Solvalla/Jägersro T
Spelform: V86, omg. 3

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5 Alchemilla Rich
2 3 Pedro Bi*
3 1, 2
4 7 Nadal Broline
5 11 Vivo Per Lei
6 1, 5
7 2, 3, 7, 10, 11, 12
8 2, 3, 7, 8, 9, 10

Vadet gäller startnummer

144 rader x 4 x 0,25 kr Totalt: 72,00 kr

Kvittonummer: 0704 1325 D589 ''''

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2015-01-21
Bana: Solvalla/Jägersro T
Spelform: V86, omg. 3

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5 Alchemilla Rich
2 3 Pedro Bi*
3 1, 2
4 3, 4, 5, 10
5 11 Vivo Per Lei
6 1, 5
7 2, 3, 7, 10, 11, 12
8 2, 3

Vadet gäller startnummer

192 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 48,00 kr

Kvittonummer: 0B00 1181 5101 ''''

AVD1: Tror inte La Prinsses kan hålla ute O'malleys tös i spetstriden. Den sistnämnde torde vara sugen på att släppa till första framstormande häst dock. Jag tror Alchemilla Rich är först framme och till den procenten blir det en fin spik att börja med. Framförallt då det är minus på värsta motståndarna, med dåligt läge för både Alvena samt Radysin, även distansminus för den förste. La Prinsess måste isåfall ha tur för att få se dagens ljus. Den jag är mest orolig för är dock Clara R.C som även hon kan vara snabbt framme för att överta.

AVD2: Hoppas helt enkelt på spets och slut för Pedro BI, känns som om han går ner i klass inför den här starten. Var dock kanske inte helt hundra förra starten.

AVD3: I min mening blir det antingen spetshästen (Hobard) eller bästa hästen (Da Vinci Boko) som vinner detta. Garderar man vidare kan Remus Tiki, som går bra bakifrån samt Absint vara fina outsiders till låg procent.

AVD4: Har Nadal Broline som utgångshäst här. Är den bästa hästen och vinner antagligen, men till den procenten från det läget måste jag gardera vidare. Amor Winner fortsätter utvecklas fint trots sina åtta år och tog en meriterande seger senast. Sensational Dream har väldigt höga toppar och har blivit lågt spelad på V75 några gånger. Plockar även med Maicon Face samt Countdown.

AVD5: Mina förhoppningar är att Söderkvist träffar rätt på startvolten och kan på så sätt vara framme tidigt för att till och med få överta ledningen. Isåfall ska motståndet vara väldigt bra för att kunna plocka ner hästen.

AVD6: Här tror jag mest på Hockey som vill köra i ledningen med Gilmour. Fin procent för spetshästen, även om den lär gå uppåt. Annars är väl Carpenter On Tor den bästa hästen och kan mycket väl gå förbi Gilmour på upploppet ifall det blir stumma ben.

Plockar många i dom två sista loppen, har dock utgång på 2 Officer C.D samt 3 Önas Jocke i sista.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Groknak (+5)
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat