Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-23, 11:02   #37
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Stunning blir nog en spelvärd spik faktiskt! Men jag kommer köra spiklöst.

Opus Mind (har svårt att se den vinna och kan mycket väl bli favorit trots det), och Swimming Pool (ovan bil och innerspår=mycket överskattade förutsättningar) sänker jag till B-hästar. Får bli sista minuten-info imorrn, i övrigt är jag klar!
Gå igenom lopparkivet, så inser du att Stunning inte kan anses vara en spik överhuvudtaget. En rå chansning möjligtvis...
Nog för att det var ett fall framåt senast, men sluttiden 17,9 säger inte mycket inom dagens trav. För mig har hästen kvar att bevisa det mesta, då den mest stått för tveksamheter i loppen.

8 Xanthis One har visat mer fart och bra inställning. 12 Financial Secret var gåvillig vid andraplatsen på 15,7. Det var snart ett år sedan och Djuse verkar få galopp med det mesta nuförtiden...
Dagens sundaste spik kapacitetsmässigt är väl 7 Dennis De Castella i avd III? Lunkade undan snyggt senast och spurten mot Angelo Zaz då 2:a kan övriga fältet bara drömma om att lyckas åstadkomma...(Candy Man är en fin häst, men har saknat det riktiga drivet i spurten när det funnits nån form av motstånd värd namnet emot. Kan Waage trolla fram det Jakobsson misslyckats med? Känns tveksamt! Det ryktas om lättning å norsk gas...)

Lycka till allihop!

(Jag läste att det fanns ett gäng vinnare på V6 här på forumet igår kväll: Kul!)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat