Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-23, 12:02   #43
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Gå igenom lopparkivet, så inser du att Stunning inte kan anses vara en spik överhuvudtaget. En rå chansning möjligtvis...
Nog för att det var ett fall framåt senast, men sluttiden 17,9 säger inte mycket inom dagens trav. För mig har hästen kvar att bevisa det mesta, då den mest stått för tveksamheter i loppen.

8 Xanthis One har visat mer fart och bra inställning. 12 Financial Secret var gåvillig vid andraplatsen på 15,7. Det var snart ett år sedan och Djuse verkar få galopp med det mesta nuförtiden...
Dagens sundaste spik kapacitetsmässigt är väl 7 Dennis De Castella i avd III? Lunkade undan snyggt senast och spurten mot Angelo Zaz då 2:a kan övriga fältet bara drömma om att lyckas åstadkomma...(Candy Man är en fin häst, men har saknat det riktiga drivet i spurten när det funnits nån form av motstånd värd namnet emot. Kan Waage trolla fram det Jakobsson misslyckats med? Känns tveksamt! Det ryktas om lättning å norsk gas...)

Lycka till allihop!

(Jag läste att det fanns ett gäng vinnare på V6 här på forumet igår kväll: Kul!)
Stunning ser jag som en spelvärd spik alltså. Betyder inte att den har jättestor vinstchans, men jag tror ändå den är troligaste vinnaren i loppet.

Waage-debutanten ska onekligen bli intressant att se hur den går, han brukar inte starta om de inte är i ordning! Men Dennis har ju en mycket bra uppgift.

Tycker det är en del konstig streckning i omgången, Bear Glide bara tredjehandare och Oldschoolmare som aldrig vinner över 10%, fjärde loppet på tok för ojämnt streckat. Lägesgynnade Paradise Beach i första till 4% och comebackande Sweet Soul Cake i femte till 1% är omgångens intressantaste skrälldrag som jag ser det.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat