Korta tankar på hemmabanan:
Avd1: Wannabe Kemp leder länge, hela vägen? Frågetecken på det förmodade skotvånget gör att jag garderar. Västerbo Highflyer, Queasy, Caraamella givna, då, liksom Rebellion (står dumt inne, men vilket lopp den gjorde senast). Miljondraget är Fredrik Laday som har bättre form och kunnande än raden.
Avd2: Tror att Rino Dox är helt klar i ett lopp där många gaddar! På visad form tror jag att han rundar allt, Tangen Didrik står alldeles för fel inne för att räcka tror jag.
Avd3: Tror att Bergh håller ut Jorma och väl där finns ingen som kan göra nåt. Örjan smyger och Luckycharm spurtar för sent till andrapriset, tvillingen klar: 2-9.
Avd4: Gillar uppsynen och intrycket på Bretagne Hornline som vid segrarna vunnit väldigt lätt (i enklare gäng än detta, absolut) och fick senast stryk av en bra häst. Tror att styrkan fäller avgörandet imorgon och singlar till 10%.
Avd5: Vidöppet, strecka så mycket ni har råd med. Ingen feeling för nån här riktigt....
Avd6: Elles W Fill mötte guldhästar senast och TJ upp=plus! Riskerar dock att bli överfallen då det luktar körning utifrån från 2,3,6(mitt spetsbud trots allt). Blir inte TJ fast är det toppchans! Men om min tes om vild körning slår in så strecka givetvis Diego och rysaren Greenstar som är vass på en kortspeed och till 3% streckar vi!
Avd7: Cash'Em vinner detta oavsett löpningsförlopp tror jag. Gillar intrycket på den och tror att han är huvudet högre än övriga här.
Lycka till alla!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|