Citat:
Ursprungligen postat av SO
Mycket märkligt inlägg. Läser man dagens travrond vad Jan Nordh skriver är det helt andra tongångar. Citat hästarna från 20 skrämmer inte och jag tycker att Rigeljrven ska ha en bra chans-----Hästen är snyggt inmatchad i detta lopp. Kan inte tänkte mig att Gulijärven slår Raske Rutger. Det har väl aldrig hänt att så skett tidigare.
Det var svar på hammerings inlägg och inget annat / sorry SO
|
OK! uppdatering av Kallblodshästarnas chanser,, Prata med Janne igen ja ja läste ronden jag med ,Han sa åt mej när ja prata med han att han trodde Rigeljärven tappat lite av sin fina form men han körde intervall me bägge sina i veckan ock han tyckte ock trodde att Rigeljärven skulle kunna göra ett bra lopp på Lördag, Rigel odin som har stått lite längre kändes bra men där fattas det lopp i kroppen tyckte han; ove bestämmer upplägg Rigeljärven är snabb ut tar ledningen om kusken vill men ska helst ha ett rygglopp släpp till Mitt hjärtas lilja?? som åxå är rätt bra ut! Stall J,O,P tror inte Guli järven vinner loppet pengar var dom nöjda med! Lite sura miner när jag fråga om Moelvens Galopp i tisdags Hästen var inte trött den bara slog ihop helt oväntat var svaret ja fick. Stallet tror den här är nästa kanon