Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Känns helt hopplöst att försöka hitta spikar i denna omgång. Finns ingen som är helt klar i mina ögon. Just nu lutar det åt Nikita Broline och Diego M Boko men det är minst sagt chansspikar från dom spåren.
Robbans finne i guld vill jag spika men det är sånt jävla tugg om Redéns häst så jag får kalla fötter...
|
...skit i tugget å lyssna på dig själv. Ett råd, det är relativt sällan säljsajterna är vettigt på det med sina snackisar på lördagar överlag ändå.
Vissa skrek ut sin förträfflighet härom veckan då de fick in ett kallblod som egentligen var tvåa i mål. Duktiga Berglund på gratis-Travnet fick in den som reserv å sin sida.
Sedan rankar samtliga de där källorna bra ofta, men vem gör inte det? Snoken har varit speciellt vasst flera ggr på V8 och V7 på sistone, tycker jag mig ha läst till.
Min känsla är att Berghs häst i guld ska slås i spets. Tror du de lyckas med det efter hur intrycket varit i hans regi på den kusen? Ta beslut efter hur du ser på saken och bry dig inte för mycket om hästar som det är skrik runt, framförallt när de måste springa förbi (bakspår).