Fan har hänt med detta forumet? Va hände med "lillis" mästersystem som satte den så snyggt på typ 200 rader? Vad hände med allt "mums" inför lördagarna som hjälpte en. Precis suttit o läst varenda sida. Helt besviken.. De hela börjar med en skrytpelle som stoltserar att han spelar "stora" summor. För att sen övergå i lite travsnack för att sen gå tillbaka till en stolle som har en rad på ca 58 000 rader osv. Trav är trav, likt all annan sport kommer de alltid engagera på sitt sätt.
Utan att outa mig själv för mkt är jag en kille på 21år som spelat sen jag var en skitunge, uppväxt med spelet tragiskt nog. Senaste 6 månaderna har jag tagit avstånd mer o mer. Då jag bränt för min del enorma summor på kort tid. Vunnit mycket men förlorat ännu mer efteråt. Vad lärde jag mig? Att hålla TRAVET på en rimligare o vetigare nivå. Spela efter egen kassa o spela inte på allt eller för mycket.
Till dig som spelar system för 10 000kr, va får du för kick av de? Har du råd att spela sånna summor per automatik, varför spelar du ens så stort över huvudtaget? Är det inte bättre att lägga pengarna på något vettigare? Familj, resor, investeringar osv osv?
Putte, va har hänt med dig? Du har blivit grinigare o kommer med massa negativt laddade poster. För att inte nämna hamnar i tjafs haha.. Gillar dina tips och skrivit med dig endel på travpunkten om jag inte minns fel..
Trav är kul, det kan vara förjävligt ibland. Som när man förlorar en halvmiljon på en diskning.
Förlåt för off topic o lite felstavat eller särskrivning. Sitter inne på mobilen. Sist V4 på bergsåker gav de ju snuskigt bra betalt och det brukar det ju göra på vintrarna. Ser en bra utdelning framför mig idag..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: drakdead (+2)
Senast redigerad av Khiarshoor den 2015-01-24 klockan 06:58.
|