Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-24, 17:29   #357
Lillis

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
För övrigt så kan man ju hoppas att det tävlas idag. Alldeles för många favoriter som är rent av sagt usla. Blivit favoriter på 1-2 vinster i lopp som närmast liknar P21, Schaas!!!!

Lopp1: Caramella BF kanske ska vara favorit, har gått bra. men kan det inte bli vingel härifrån? Håller med Malmroth kan vara dags för 4 Quesy, min förstahäst. 2 V Highflyer gynnas av skor och Redens hästar kommer snart vinna i klasar. rebellion släpper jag, spår nio suger och den känns inte het. Då förordar jag hellre 5 Airgunner, bra spår och pakkanen har toppform och börjat 2015 lysande 38% vinster. Aborren slinker med, kunde ha rankat upp den om inte Lennartsson.

Lopp2: Mycket skrik på Guli Järven, vill gärna ha med Raske Rutger. Tror inte så mycket på Tangen Didrik men den kommer med på ramen. Skrällarna är 9,10,13 men jag plockar även med 1 & 3 efter Husses snack i vass eller kass igår. har stor respekt för Huselius som jag tycker är överlägsen de andra tomtarna som ska vara spelexperter i travtv. Men det är ju subjektivt....

Lopp3: Antingen spik på 5 Canaka Bf eller så tar jag med i följande ordning 9,2,4,3. Men jag tror att Canaka bara är bäst

Lopp4: Ja, vad säger man? Jens Sjödén skriver det bäst i sin krönika. 4-åring som vunnit lite bluffsegrar i 30k-löp. Han kanske bara är bäst, men då står jag gärna med struten på. ALLA andra i loppet är under 10%. Bara massa norrlandskusar som är vana att gå med skor mot en 4-åring som ska gå med brodd. Jag tar alla! övriga heta 1,4,9,3. Men robban blir väl släppt till ledning och får fisa i 21-tempo

Lopp5: Svårt, svårt. Bästa hästarna på tillägg, men inte bara det utan bakspår på tillägg. Vilket annat spår hade jag spikat Geisha Sund. Nu blir det ett gäng tar med de 8 mest streckade med utgång på Geisha Sund

Lopp6 Spik på Finish Future med största sannolikhet, om jag inte fegar ur. Sos, men lite orolig för invändigt svar från 2 & 3 vilket kanske bäddar för 9 Diego. Den hästen har jag kommit så löjligt fel på, garderar jag ska jag absolut ha med 2 navaronne

Lopp7: Förstastrecket är 2 Bacardi Hornline, Bergs hästar ska ju med både två. Tycker faktiskt det låter bättre på Jethro. Tar även med 5 & 12

1 spik, utgång 1/2, minst 3 förstarankade ska vinna. Nu gäller det bara att få ihop systemet

Lycka Till alla!!!
Det här ju jättebra skrivet, plockar tom upp Stamping sent iom positivt om brodd. garderar FF med trean Pave the Way.

Men åker på att jag spikar Nikita Broline istället, hur dum i huvudet är man då.

vilket annat spår och jag spikat", IDIOT!!!
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat