Ämne: V75 Solvalla
Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-25, 08:13   #29
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Beatyson I Avd 1 har väl större chans än Leif? Passar bättre på distansen och bättre utgånsläge? Här blir det till och ta ställning. Kom gärna med synpunkter.
Absolut inte enligt min mening! Beautyson är skapligt startsnabb men om den kommer förbi invändiga, vilket jag inte tror på, så får den omgående Figaros Dream på sig och Åke lär gasa! Hoppas och tror att Åke är rejält sur och revanschsugen efter Kontios överfall (stallkörning) sist! Figaros har absolut toppform och Åke är inte känd för att backa!

Finns liten risk för solfjäder men skulle förvåna mig om Ryan håller upp! Nästan samtliga utvändigt är startsnabba men inga djur som tål två tuffa speeder!

Leif kan ta det lugnt och hitta position i andraspår och som den såg ut i försök och final sist där lallaren Ove Berglin gjorde allt fel är den hästen i det här gänget! Det positiva med Oves talanglösa styrning i finalen är att hästen blev fast med precis rubbet kvar! Leif har absolut toppform är både stark och speedig och lär få hjälp med tempot!

KANONSPIK! 22% är bra!

Senast redigerad av doob den 2015-01-25 klockan 08:20.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat