Citat:
Ursprungligen postat av softpojk
Tycker omgången ser relatvit roligt ut, på förhand två 1640m lopp där det absolut finns motbud till favoriterna & dem ska helt klart synas anser jag. Nu har väl favoriterna dock fått drömspår. Men jag vill syna. Beverly Boko i första är väl livsfarlig på kort likså Caddi in love i andra. Dock så kanske dom är bortlottade med spåren, men det är ju trav och allt kan hända.
Avd 4:
Odenna & Rare Wise As ser båda ut att bli mycket mer streckade än resterande i detta lopp. Är inte båda relativt osäkra på benen? + volt på det.
Avd 5:
Fina Staro Inlines ser ut att bli mega favorit på sin Hemmabana, och capone därefter som för ett tag sen inte leverade som favorit på V64.
I det stora hela tycker jag ändå att det ser att bli en ganska rolig V64 rent sportmässigt. Spelmässigt vet jag inte.
Långloppet Avd 3:
Tror nog det blir körningen där, då det inte verkar bli en jättefavorit så spets och slut, och darrande respekt är inget faktum idag.
Men vem vet? När jag gick igenom lite snabbt så ser det ändå rätt så roligt ut & chans till lite större pengar borde finnas.
Allt väl.
|
blir det flerbon. ikväll? Många favoriter eller ....