Efter att jag under fjolåret började bokföra mina spel, så har jag nu förstått att det är enda vägen till att nå framgång.
Efter 9 månaders statistik och 98 lagda spel, så hamnar jag med en ett resultat på +5200. Inget märkvärdigt tänker ni, och nej absolut inte några jättesiffror. Ska väll meddela jag har omsatt cirka 34 000.
Dock så har jag insett jag har betydligt mycket bättre stats på den fasta marknaden om man jämnför med atg.se. Detta gör nu att jag tänker satsa fullt ut på den fasta marknaden. Är just nu hyfsat limmad på unibet, men har ett sätt att gå runt de. Kommer och använda mig av de få bolagen som erbjuder trav, unibet samt BET365 mest. Har senaste veckan mailat runder till bolagen och lyckats fått en hyfsad insättningsbonus på 1 av dem. Kassan kommer landa på cirka 5 tusen. Kommer bara spela på trav och inget annat i detta sheet.
Tråden är öppen, vilket menas alla får skriva i den och ge synvinklar. Kommer försöka posta minst 1 rek/spel i tråden med motivering varjedag. Enda kravet jag har på de som skriver är att man bidrar med något. Kan vara ett bra spel, positiv/negativ feedback ja i stortsett vad som. Dock vill jag inte tråden kommer sluta som alla travtrådar med massa kränkning skitsnack osv.
Kommer givetvis ha ett spreedsheet som går att rygga, spelen kommer att låsas så de inte blir något liv på de.
Och alla ni nu som tänker...Vem fan är han egentligen visa dina stats..Så är de bara att skicka ett PM så kan ja maila över mina senaste spel!
Ps. Någon som har koll hur man infogar sitt spredsheet under namnet får gärna berätta de.
Väll Mött!