Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-18, 17:12   #232
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Känner mig inte på något sätt unik med dessa spel då flera av er säkert redan tagit dessa spel. Men jag postar dem iaf om någon är intresserad av de spel jag spelar som inte är blinda ryggar från de källor vi alla redan använder. Postar som sagt i denna tråd inget annat en spel från mig själv.

Ljungskile - Djurgården-0.25 4/10 @ 1.95

Jag har läst på diverse sidor på nätet att Ljungskile har spelar skadade och att de är slitna från seriespelet och eventuellt vilar spelare som spelade i helgens omgång. De uttrycker även stor respekt och vill framstå som att de inte tror att de har en chans ikväll. Vilket är ett spel för galleriet imo. Jag tror att Ljungskile mycket väl kan få med sig ett kryss i denna match och vågar därför mig inte på raka spelet, eller rättare sagt, jag tycker -0.25 är ett bättre spel. DIF dras med skador, däribland Mattias Jonsson som största avbräcket. Men sett till truppen ska de ses som favoriter trots dåligt bortafacit i årets AS.

Millwall - Huddersfield 4/10 @ 1.80
Millwall - Huddersfield O2.5 4/10 @ 2.14

Millwall har jag rekat en gång tidigare och gick bet, jag hoppas att det går bättre ikväll. Jag kommer att spela Millwall som segrare idag främst för att jag anser att de är ett bättre lag än Hudds. Sen till Boored's stora förtjusning så gillar jag hemmaplansfördelen. Millwall är League ones bästa hemmalag, 17-5-1 på The Den i årets serie är fantastiskt. Man slog bland annat Hudds med 3-1 i årets serie.

Båda lagen dras med mindre skadeproblem och det är svårt att svara på vilket lag som lider mest. Match analysis.

Sedan spelar jag överspelet av följande anledningar:

Millwall över 6/9 senaste hemmamatcher
Millwall över 4/9 senaste total
Hudds över 5/9 senaste bortamatcher
Hudds över 6/9 senaste total

H2H över 3/4 senaste @ The Den
H2H över 6/10 senaste total

Ingen bortamålsregel i denna turneringsform som vi kunde konstatera i Cardiff-Leicester. Vilket egentligen innebär att alla oavgjorda resultat kommer att matchen till förlängning.

Jag ser en match framför mig där Millwall kommer försöka föra spelet och på egen kraft avgöra detta på hemmaplan, tack vare 0-0 så räcker visserligen 1-0 här men ett mål i matchen innebär att det andra laget kommer att jaga kvittering för att få till en förlängning. Kommer första målet tidigt så är det högst troligt att denna går över linan. Millwall vinner nog gärna med 3-0 inför hemmapubliken, men säg att Hudds tar ledningen då blir det ju åka av åt bägge håll tror jag.

I mina ögon har jag svårt att se att denna match ska sluta under då det blir lite all or nothing om ett lag leder inför slutet.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat