Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-30, 20:54   #115
Chiron

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
"6 Soto (Björn Goop) verkar bra. Jag tror säkert att formen är bra. Han tränade väldigt fint i måndagsjobbet. Det är inte värstingmotstånd men ändå några bra hästar emot. Vi försöker tjäna pengar. Har gått i monté på sistone men nu är det dags att testa sulky. Svårt att bedöma hur han tar det, säger Eelco van der Wal."

Lät väl sådär?

Den jag är mest orolig för isåfall är nog:

"7 Monster Drive (Ulf Ohlsson) har ett lite tråkigt läge. Han måste ha lite löpning. Är naturligtvis inte i någon toppform än men är på väg dit. Frågan är om han har form nog att kunna vinna men normalt sett springer han runt de där. Om han nu skulle ha vettig form alltså, säger Reijo Liljendahl."

Får Uffe stallorder om att köra för att få nån slags formindikation så kan det öppna upp loppet. Då vinner nog Erik som jag ser det. Gör han inte det känns det som loppet är låst med FM i spets och ingen som gör något. Hur ofta har vi inte sett det scenariot i guld den senaste tiden?
Jo men problemet är ju att det är Balogh som kör. Det känns inte som att "jättarna" Goop, Adielsson och Ohlsson "skänker" bort det till en amatör, förvisso jätteduktig men ändå amatör...

Hade någon av "elitkuskarna" kört FM då hade jag köpt det, 20 första tusen eller liknande...

Sen vet man aldrig vad Takter hittar på. Är vi säkra på att FM passerar AOL av egen kraft? Annars sitter väl Takter i ledningen och då har du nog rätt i att det kan bli ett blufflopp...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat