Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Såg att TT har rankat Asterix Hornline som ensam A-häst. Har jag missat något? Hästen är väl en renodlad barfotahäst och kusken totalt iskall på V75? Med tanke på att dom tar betalt för sina tips så måste jag i sådana fall ha missat någon enormt viktig information?
|
Nä, det verkar inte vara renodlat fullt ut. Hästen gick väldigt bra vid enkel seger barfota fram i Kalmar. Senast på V75 går hästen riktigt bra till slut med skor runt om. Sitter hästen med där framme är han nog inte enkel att ta sig förbi. De övriga på framspår borde släppa till Frank, men jag är inte säker på att de fattar det?
3 är för dålig i det här gänget. 2:an saknar form vad det verkar. De övriga är väl inga kandidater ifrån spets de heller?
Nä, jag tror de kan vara rätt på det. Denna gången har de valt en häst i full form iallafall.
Vissa ska gå rakt ut på Redén i första på "snacket" i stallarna runt huvudstaden. Det brukar bli kattskit, framförallt på V75.
_________
Jag hoppas
10 Network Broline blåser ner dessa. Jag gillar den hästen väldigt mycket. Lås på Frank & Oskar blir min variant att försöka hitta rätt här.