Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-30, 22:51   #127
erkki

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1686
Standard

God afton! Tänkte göra debut o delge er mina tankar o idéer för morgondagen!

Avd 1. Här ser jag ingen annan utgång än att rocker zet vinner! Bästa hästen bästa kusken o bra spår! Jag spikar utan att darra!

Avd 2. Spännande lopp där mitt första streck går till khk boko. Passande läge i lopp där det ser ut att bli fart på det hela. 2 sander esterell är en häst jag gillar o från bra spår kommer hon få ett bra lopp. Jag kommer fylla på ordentligt med streck! Rank: 9-5-2-7-11-10-12-3

Avd 3: food money i ledning är hästen att slå! Men intrycket på obi wan senast på Åby gör att jag måste gardera! Rank:3-9-4-7-2-10

Avd 4: jag litar på fossens bonus som veckans andra spik!

Avd 5: öppet storloppet om inte 3 är för bra!? Mitt spetsbud är 6 men med jr kolgjini med så kan det kosta att sitta först när han kommer! I övrigt så måste tillägshästarna ha bra chans o jag höjer upp 13-14-15 som mest aktuella! Rank: 13-15-3-14-6-11-9-8

Avd6: för mig ett rejält garderingslopp igen. Där online damour från bra läge o nytt h-lag är en rolig kantboll för att höja värdet! Tror det kommer gå undan o mina your face skulle inte jag vilja ha i dödens! Rank:4-2-10-5-9-3-8-7

Avd7: untersteiner jr avslutar denna V75:à! Jag tror Johan satsar fram o får överta ledning! Hästen att slå! Vill ändå ha med några till o 11 är för mig tvåa. Håkan k p har nog ställt iordning 1 js annabelle som avslutade bra till seger sist! Kommer få ett vilsamt lopp på innern o kan vara en rolig skräll i avslutningen!! Rank:7-11-2-1-9-4-3-12

Lycka till med liren!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+5)
erkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat