Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-30, 23:43   #135
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Du tror inget på Red Team Rex? För mig känns det som förstahästen och Ville har bättre facit än Frank i dom här sammanhangen.
Självklart tror jag en del på Rex. Där är ett gäng bra hästar i loppet. 2, 5 å de bra på bakspår tror jag står en bra bit framför övriga vid form. Nöjer mig med 5 & 10 på kupongen.

V75 är svårt och jag lirar alltid för att få rejäl slagkraft i systemet till kanske väl begränsad kostnad. Därför givet gardera upp Fossens Bonus. Ingen häst förtjänar den procenten, egentligen. Hur många gånger torskade inte "Marre" fast allt vet om att han är bäst i grunden? Jag kollar gärna in när han vinner Olympiatravets final 2013 på Youtube emellanåt: Travpoesi!

Mina spikar:

Avd V: Nr 13 Bethel Hanover: Helt fel lopp(stoloppet med flera volter), fel läge och kanske även fel väderlek att spika i egentligen. Jag går på att jag gillar denna hästen så mycket. En speedig sort! Hästen gillar dojjor och behöver hitta en bra rygg på vägen. Sedan biter det bra och motståndet borde stå schack och matt i god tid över långt upplopp?

Avd VII: 7 Wilda Tiger Jack: Hästen har bara gått riktigt bra på slutet. Kan vara den bästa hästen på framspår. 18% är bra spelvärde på en häst som till synes har lika bra chans som favoriterna. Dessutom är hästen oöm!

Kommentar Putte64? Låter rimligt eller lämnar du avslag?

Senast redigerad av Voltstart den 2015-01-30 klockan 23:50.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat