Visa ett inlägg
Gammal 2015-01-31, 06:00   #150
parsalian

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 194
Standard

ska väl försöka ge tillbaka lite för en gångs skull tänkte jag. ja brukar spela joker system för lite mindre summor så man brukar får jobba lite mer än en del andra men man försöker iaf...

lopp 1 kan ju bli vad som helst egentligen. ja låser på 2 favo idag men ja saknar livacious lindy, what love can do och send in the clowns där om man har råd

2: khk boko är mitt miljon drag men ja e för feg (eller smart) för o spika så broline , red team e givna på systemet.. sen ser fuzz lite rolig ut tycker jag. vincere scis win åker oxo med.. asterix tror ja blir kvar i gallien med fet-obelix för druiden hade inte tid o fixa i ordning nån häxbrygd =)

3. många snackar food money men ja går emot o köper lite dejliga danska weinerbröd o kanske ett litet monster

4. mja va säger man? 74%? ja har ett drag i lopp 5 ja hellre chansar på så ja kastar in jaccaroo, love palema och mr crazed här.. men det lär ja väl ångra väl?

5. spik

6. har försökt sänka henke diable en tid nu o han bara måste förlora nån gång... så ja kastar in så mkt ja bara kan o har råd med här. ja tar dock inte bort henke(denna gång)

7. snål lopp...odin töll tror ja vinner det här enkelt men wilda tigern ser livsfarlig ut så den kan ja inte ta bort.. låst på 2 för mig. men skulle vilja ha med light brodde iaf, o kanske nån mer rolig.. mja raggarn får bli utanför idag, chansar bort han för ja tror det blir brodd o hur han svarar på det vet bara gudarna.

*edit* fri balans idag så får göra om allting :P

Senast redigerad av parsalian den 2015-01-31 klockan 12:46.
parsalian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat