avd1.
Divas R är en grundkapabel travare med fint läge. Inget fel på formen, Drag!
avd2.
Öppet! Skräller?
avd3.
Vidöppet! 2 Art on Line verkar trivas förträffligt tillsammans med Johnny Takter i vagnen kan vara draget. Rysaren (dammsugaren) Classic Son Kan mycket. Hängde med godkänt senast, möjligen bland de tre främsta här med minsta klaff! 0%
avd4.
Fossens B har toppchans och vi spikar!
avd5.
Draget är Bethel Hanover som har vaknat till i nya regin. Visat att hon tål att gå en repa i spåren till slut. 0a på bestform. Rysaren är Alice the trotter som är en speedig dam som kommer från seger. Inte otänkbar om det klaffar med positionerna. 2%
avd6
Jag gillar Henke Diablo som är en gamling som radat upp segrarna på slutet, är i toppslag. Gör upp om det. Mind your face står stentufft inne i klassen borde få det jobbigt. Rysardraget är nr 6 som satt fast med sparat senast. Vann överlägset på fin tid 22/10. Tuffing som blir svår att plocka ner om spets.
avd7.
Min vinnare startar från bakspår och jag tänker på Odin töll som står rätt inne i detta lopp och gillar lång distans. Kan vara vinnaren. Wilda tigern Jack höll bra som tvåa senast. Strålande insats som knappt slagen gången före. Körs till spets och blir svårslagen.
God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|