Citat:
Ursprungligen postat av SO
Kunde inte låta bli att kolla betaltjänsterna
Travtjänsten gjorde 2 system 4608 och 3584 rader och sprack i guld på 4 hästar
Dom hade Art on Line som andra reserv (10-2) Sprack på DD på 490 kr
Spelarservice fick ihop 5 rätt, sprack på spiken Odin Töll i sista och hade inte heller art on Line på 4 hästar.Systemet var på 5120 rader. Hade dessutom Raggamuffin som mest överspelade-
Snoken hade 4200 rader och sprack i sista på Raggamuffin, hade den som 4;e häst i sin ranking. Och bara 7-11 på systemet
STORA VINSTER sprack på sin spik 11 Red Team Rex
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Så kom inte och säg att V75 är lätt när dom fantastiska betalsajterna kammade noll. Men i reklamen 'r det annat ljud i skällan som vanligt. Gokväll/SO
|
Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag drev en betaltjänst och hade sju rätt när utdelningen var 4-siffrig trots extra jackpotmiljoner, när det blev ny jackpot på fem rätt och hela fyra streckfavoriter vunnit. Sådana rader tar Harry Boy hand om. Ingen betalar för att få tips som ger så små utdelningar med så stora insatser.
Tyvärr så brukar många betaltjänster vara rätt långt borta när utdelningen är större, och jag är ingen vän av dessa tjänster som hela tiden maler på med system efter system, spelförslag efter spelförslag. Tjänster som i långa loppet gör rätt stora förluster om man ryggar allt. Om man dessutom betalar för tjänsterna blir det ännu större förluster.