Citat:
Ursprungligen postat av Viroid
Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag drev en betaltjänst och hade sju rätt när utdelningen var 4-siffrig trots extra jackpotmiljoner, när det blev ny jackpot på fem rätt och hela fyra streckfavoriter vunnit. Sådana rader tar Harry Boy hand om. Ingen betalar för att få tips som ger så små utdelningar med så stora insatser.
Tyvärr så brukar många betaltjänster vara rätt långt borta när utdelningen är större, och jag är ingen vän av dessa tjänster som hela tiden maler på med system efter system, spelförslag efter spelförslag. Tjänster som i långa loppet gör rätt stora förluster om man ryggar allt. Om man dessutom betalar för tjänsterna blir det ännu större förluster.
|
Fast det är ju nästan omöjligt att strecka sig runt dylika utdelningar när man spelar matematiska system.
Travtjänsten t ex sprack ju på Art on Line och hade täckning för betydligt lägre utdelningar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|