kallblodsloppen
Stall Persson var jättenöjda med Gulijärven senast överaskande bra insats såg ju ut att kunna utmana en superbra stamping men ville inte ta sej förbi idag kör Persson själv så i mina ögon har vi att se fram emot en sämre insats? Tränar bra stallet nöjda men men jag avstår , vad sa Janne nord sist? ett par lopp till så är Rigel odin i form fått ett lopp så i nästa start kan den vara intressant! Jag spikade Rino dox sist å det vart ju gall så va den dan förstörd. Revansch? Stallet tycker att Lärkan håller bra form fin för dagen smart kusk släpper till Stamping om den körs fram tidigt ock har en hundrameters speed om den får smyga med. Stamping favorit det är helt rätt fjol samma tid hade hästen 4raka varav 2 var v75 starter troligt vinnaren men jag tar med Lärkan å Rino dox,
Sista avdelningen är inte helt lätt att bena ut proppen gynnar stona på första volten Lilly viking favorit ja okey står bra inne Peter grym å både köra å träna kallblod MEN jag garderar jag MÅSTE bara ha med Stark, står ju omöjligt till med sitt bakspår men Jenny fortsatt nöjd ock jag har inte sett botten i den än tror olsen kör framåt tidigt å den håller farten hela vägen Jenny är duktig med sina hästar gediget utbildad av sin mamma Lisa stall Lassas(ni minns väl Lassas Lavin?) Tar även med Moelven som stall Persson håller högt MEN häst mot häst då tror jag att Stark tar sej förbi? En kantboll att ta med är Sundbo samuraj, Liheim svarten som Klanke skrev om har jag dålig koll på men tiderna sitter där
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av hammering den 2015-02-03 klockan 15:32.
Anledning: ändring
|