Sorry för dålig updatering....Men nu drar vi igång!
Har 3 spel på gävle till ikväll!
Börjar redan i första V-64an. Hittar runt 3 ggr på Rino Dox Vinnare.
Motivering.
Såg riktigt fin ut efter galopp senast och möter ungefär samma som sist. Sprang snabbast över mål och var inte helt tom. Tror han söker ryggar till 300 kvar och släpper loss honom. Tycker de 3 betrodda är så pass mycket bättre än övriga fältet. Och ger ett litet övertag till Rino dox som ar sett fint ut ett tag nu. Samt så kör J-O persson gulijerven och detta är ett minus på honom. 2.80 på stamping och 3.05 på Rino . Jag anser de ska vara jämnt spelat på båda med Gulijerven strax bakom. alltså spelar jag VINNARE på RINO DOX till 3.05.
Andra spelet är i nästa avdelning.
Här valde jag mellan att spela Plats på Tequila Palema eller en H2H mot Bankers Carcon och Woodbine.
Valet föll på H2H då platsoddset redan droppat 0.20 är ja hitta de.
Senast fick den int fäste och fick öppna tungt, nu ser jag den som en spetskandidat efter 500m. Sedan hoppas jag på släpp till favoriten och sedan bara hänga med. Tror inte ett smack på Woodbine utan ser Bankers som utmanaren och en liten fördel att vinna detta loppet. Men då oddsen är så pass viktande åt Tequila så kunde jag inte hoppa över detta spel. 3.25 finns de på unibet!
Sista speletär Plats på Pigtails i avd 4.
Tränaren låter positiv:
- 4 Pigtails (V64-4) hade en lindrigare infektion och ströks senast. Bättre nu och skall inte ha tappat så mycket. Har ett bra läge och får hon ett passande lopp skall hon vara bland de tre. Står på tur för en seger snart
Bra spår och plats% och inte tappat så mycket i form. Plats 3.95.