Jag malde lite lopparkiv igår innan jag läst några "tips" eller interjuver och tyckte att alfline i 2:a såg riktigt fin ut. Dessutom så har han gjort precis samma jobb på samma underlag från samma spår(11-12 typ) för ett år sedan. Jag tror att håkan och hästen har en bra chans om loppet blir rätt. DOCK så säger han själv att det max är en platschans?
Gran torino får min röst i 1:a. Jag tyckte att askö hade bra läge men jag är rädd att den inte kommer spetsa och hamna dåligt till.
Guvenör sund tyckte jag inte alls såg bra ut sist. Kan ha och göra med att det är en riktig gris till häst och den har ett konstigt? steg. Det ser ut som den sätter i frambenen rakt framåt och liksom motverkar sig själv.
Både 10 och 11 i 3:e verkar vara fina hästar, dessutom kör björn en av dom. Men det lär vara svårt att vinna från det spåret på kort distans med I SAW HER med perfekt läge!
i 4:e tycker jag att Quentin frontline ser bra ut och borde kunna rå på big deal. Flirtin boy tycker jag absolut ser bra ut.Tråkigt läge men om håkan attakerar i tid så kanske chansen finns där.
Jag spelade mest för att jag analyserat loppen men jag kommer lägga krutet på v/p och LD:n.
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2015-02-04
Bana: Axevalla, omg. 5
Spelform: V4
Avd Ordinarie hästar
1 1 Gran Torino
2 12 Alfline
3 4, 6, 10, 11
4 3, 4, 11
Vadet gäller startnummer
12 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 24,00 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: