Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-19, 15:15   #3
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Såhär efter en första snabbtitt lutar det åt att plocka fram storsläggan och spika Niller och Hayard Ås rakt ut.

Guld ser väl inte helt solklart ut, men håller Global Investment form så kan det nog mycket väl bli spets och slut. Trolig utgång.

Fjärde loppet är intressant. Michael Larsson som kör favoriten är ingen stjärna direkt, den tror jag inte mycket på. Lång distans och bara 12 hästar talar för tilläggshästarna, jag tror någon av dem tar hem det. Tror mest på Victoria Island, om det blir barfota, och Ottens Julia som inte fick fritt senast. Båda är bättre än raden och har bra förutsättningar. Livi Champagne kan man aldrig räkna bort.

Femte, ingen aning, den som lyckas ta ledningen antar jag. Tror Åke på bra chans så lutar jag mig nog mot han, även om det är tufft emot den här gången.

Super Khan, Man On The Moon och Roberto är de som står mest på tur att vinna ett kortlopp i silver tycker jag, och de har alla framspår. Alla 12 har nog chans här om de får loppet, men spets och slut för Super Khan tycker jag är ett rimligt löpningsförlopp den här gången. Hoppas han inte går och blir favorit!

Sjunde, Sanity? Vidöppet bakom...
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat