Citat:
Ursprungligen postat av DavidP
Jag har inte grundligt testat detta utan bara testat i 2-3 lopp varav det senaste var när fashion diva tog spets då kollade jag inte ens utan slängde in en hundring som gick igenom när jag hörde att hon tagit spets. Jag har ingen aning om detta går att göra i varje autostartlopp eller bara vissa jag har inget intresse av att testa när folk skriker troll heller. Jag noterade detta först när asen limiterade mig till 100 kronors bet på deras fasta odds.
Hatten har inte hört av sig så jag skickar sidan till putte64 och robfri så kanske någon av dem vill sitta och testa och kan bekräfta att det inte är något jävla trolleri.
Till alla andra som skickar PM och vill försöka tjäna kosing så nej jag ger er inte sidan då jag tycker detta är fel och dåligt som fan av ATG men den är inte svår att hitta och om robfri eller putte vill lämna ut den så kan ni messa dom istället.
|
Men om du blir limiterad så är det ju uppenbart att det är inte spel som går in i ATGs pool.
edit: ser nu att du har skrivit deras fasta odds. Finns väl bara en sida som har fasta odds + plus Atg odds.
Fast vetefan om deras pengar på rörliga odds åker in i ATG poolen, när jag har lirat högoddsare så har inte oddsen ändrats nåt hos ATG. Känns som dom bokar till banodds.