Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-08, 18:57   #17
Viroid

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Milsson Visa inlägg
Naturligtvis! Att spelare från USA skulle gå vinnande ur ett SVENSKT toto-spel med samma vilkor är dock högst otroligt. Det borde vara utlandet som blöder pengar i vårt spel och inte tvärt om.
Det lär inte vara många fransmän som fullständigt dödar spelen på amerikansk fotboll eller spanjorer som fullständigt dödar kinesiska tuppfightingspel bara genom att kika lite på liven.

Om någon förlorar mer än 25% av sina insatser på V75 så lär någon annan vinna det. Det blir ett nollsummespel när avdragen är gjorda och det har jag inget problem med. Jag missgynnar ingen att vinna pengarna som jag förlorar men att det går till en marknad helt utan insyn är oacceptabelt!

Det ligger en hund begraven hur mycket man än gör sig rolig över det.
ATG är rätt så väl medvetna om vad som händer. De ser ju hur det ser ut på ett helt annat sätt än vi andra. Jag är ganska säker på att de inte lämnar in systemen efter att första starten har gått. Vanligen kommer de här spelen in 30-60 minuter före spelstopp, de spelar så stort att de inte kan gömma sig.

Nya avtal med större andel till ATG verkar vara en väg att gå för ATG för att avsluta dessa utlandsavtal som inte bygger på de intentioner man sade sig ha när avtalen skrevs. De har nog lärt sig att inte vara så blåögda på ATG nu, för när det handlar om pengar så är det sannerligen många som gör allt vad de kan för att komma åt dem.