Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-10, 19:01   #19
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av almen Visa inlägg
Så här svarar Strappa på Perssons blogg på en fråga om någon vet hur och vem som kan öppna ett konto i exempelvis USA och spela därifrån?

"Ingen utan direkta kontakter med ägarna. Jag öppnade konto hos Paribet för att få tillgång till användarvillkor och se hur det ser ut.
Lustigt nog så gick det bra att skapa kontot. Av det jag hann ta del av innan jag fick email om att kontot stängts ner är min bild att det bara är en slarvig ”front” som aldrig varit avsedd att hantera ”verkliga kunder”. Att någon spelare utan direkt koppling till ägarna någonsin kommer att kunna spela via den sajten är mycket osannolikt."

Detta visar enligt mig hur genomruttet och falskt ATG-ledningen uppträder. Och hur rätt har inte Hatten haft hela tiden när det gäller bland annat Paribet?
Fast jänkarna kan ju inte spela på atg.se heller så just den här ingrediensen i soppan kanske inte är så märklig.

Ska man Wallraffa runt saken så bör man vara medborgare i aktuellt land först. Vara på plats i USA och dessutom vara amerikansk medborgare är säkerligen en förutsättning för att kunna öppna konto och spela.

Sen kanske det inte går ändå utan personliga kontakter men det vet vi väl inget om?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat