Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson
Nej vi bor ju i PK-Sverige där man ska vara fromm som ett lamm och aldrig skämta om något som någon kan ta illa upp för. Förmodligen blir Shooter extremt illa berörd eller så bryr han sig inte ett skit, mest troligt det sistnämnda.
Kan man inte ta lite tjuvnyp så kanske man ska föra en monolog med sig själv istället för att hänga på öppna forum.
|
Självklart ska man kunna skämta om saker och inte vara alltför seriös i vardagen, men det där var ju ett extremt dåligt exempel, det är ju skillnad att skämta om saker, och ha lite skoj. än att göra narr av en person på sociala medier. Nej jag hade inte heller brytt mig, men jag menar bara att sitta och driva bakom dator skärmen om en person är ju inte att vara lite vildare och tuffare. tvärtom.
Internetmobbning, nu vet jag att jag överdriver extremt mycket. Men förstå vad jag menar, du jämför dåligt och har fel. Du hackar ju på flera här, är ofta dryg och kort i svaren. Så Shooter är inte ett enskilt fall.
Pajas är vad du är, men jag låter dig hållas på internet, sådana som du behöver det.