Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-11, 18:54   #73
overpace

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Happy Visa inlägg
Första gången jag såg listan så tänkte jag! => Svår omgång kan nog ge bra betalt!

Har nu titta lite mera ingående på loppen och håller nog kvar i att det kan bli bra betalt idag om man sätter 8:an.

Varför? jo lite funderingar kring favoriterna.

V75-1: Favoriten vill jag nog gardera efter 2mån uppehåll! + att en av mina favorit Ston är med en riktig Princessa + Takter + Björn spår innanför + Åby!! Jag tror jag har sagt allt....

V75-2: 28% på Gilmour! 8 årig valack som är startsnabb men brukar packa ihop sista biten. Vad har hästen gjort? Njet... jag spikar Reden!

V75-3: Visst visst Flemming men karln skiter ju princip i oss spelare och sitter bara där och väntar till man spyr. Lite överreklamerad kusk enligt mitt tycke! Takter och Veijo till låga %.

V75-4: Blytung favorit från spår 12 "igen"... snacka om att alltid dra svartepetter!
Apropå Bly! Mercury är inte det bly på Engelska?

V75-5: Björn i all ära men vart hamnar Champ Walk In? + Behöver den inte flera lopp? Tar givetvis inte bort denna då Björn skall med. Spets står nog mellan 3 OldWildWest + 4 Sindy Shadow. Båda bara runt 5-8% = intressant

V75-6: Ingen riktig favorit öppet. Varnar för 6 Kay Adams!

V75-7: 3 Loppanalys!! Tripolini tar spets och Flemming upp i dödens!!
VEM SITTER DÅ I VINNARHÅLET??? jo 1 Lucky Sec med BFRO!! 9% Tackar Tackar....

V75-8: Här kommer den enda vettiga favoritspiken i omgången!
Fina hästen/kusken Livacious Lindy! Spets och slut om ingen mupp kör mot Jenny!
Mercury är ännu bättre än blytung. Kvicksilver...
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat