Ämne: v64 ÖREBRO
Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-12, 15:58   #2
Jarmop

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4507
Standard

1:a avdelningen är ett riktigt dåligt lopp. Här borde Jorma få styra och ställa hur han vill, så jag spikar Pomona U.S och går vidare till nästa lopp.

I avd 2 så kör jag en hederlig helgardering...detta är ett ännu sämre lopp och dessutom lärlingar, bara rulla tärningen och gå vidare.

Låser 3:e avd på 1,8,9 där jag varnar för Xerafime Won, mötte Usain Henna senast och att den förlorade mot denne är inget att orda om...enklare emot ikväll och 2640 ser jag enbart som ett plus.

Spik på Alva Garbo i 4:e, spets och slut! Tilläggshästarna kommer inte in i matchen ikväll, speciellt inte på Örebro.

I den 5:e avdelningen så är det många som förordar spik på Fantoccini, men jag gillar inte alls denna häst...får den en tryckare under vägen så vinner den knappast, men jag vågar ändå inte ta bort denna från systemet, för risken finns att den kan få sitta i fred i spets och då blir det svårt att ta längder på upploppet. Jag streckar så långt plånboken tillåter...

Den avslutande avdelningen ser ut som en svårlöst historia. Jag gillade verkligen intrycket på Zic Zac Life senast i ny regi, dessutom värmde den som en demon före loppet. Kan vara en rolig chansspik för den lilla plånboken

Senast redigerad av Jarmop den 2015-02-12 klockan 15:59.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat