Ämne: Vintersport
Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-15, 00:54   #41
Slurf

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1961

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jessi82 Visa inlägg
Rätt skall vara rättt!
Jag har egentligen ingen åsikt i just detta fallet(nu köper jag bort mig), men Slurf har trots allt kastat skit mot kirtap och då får man räkna med mothugg!
Rekar man odds som skall finnas på Marathon, så får man räkna med skit! Alla vet(eller nästan alla) att du får inte spela många 1-kronor där.
Är du också en vinnare eller spelar bara högsta oddset där, så är inte många råttören du får igenom på ett spel där.
Men skall man bara "reka" spel på "högsta" oddset där du kan hitta det, så finns det inga förlorare!
Ja, jag tycker att det är kul att Kirtap ger mothugg. Jag skulle bli ännu gladare om inläggen berörde mina spel eller spelteori, men jag tar vad jag kan få.

Med tanke på att jag utför en tjänst åt Marathon genom att de utifrån mina tidiga spel på öppningsoddsen kan korrigera så att de ligger mer korrekt, så är det möjligt att de låter mig hållas. Men jag vet även andra vinnande spelare som får spela på Marathon.

Mitt primära mål med detta publika sheet är att bevisa att jag är vinnande och de spel som faktiskt går att rygga utan instaslash försöker jag skriva ut här i tråden, men alla spel i sheetet har jag själv spelat till det oddset som står där, vilket jag också kan bevisa.

Senast redigerad av Slurf den 2015-02-15 klockan 00:58.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat