V75 Jackpot Gävle
Då var det anmält till Gävles jackpotomgång. Spelhysteri igen.
En snabb koll
Klass 2: Rätt trevligt lopp med hästar som glänst i Norrland mot några som det ser ut bra Solvallahästar. Spårlottningen blir viktig. Kan hästarna för dåligt. Razor Kronos favorit ?
Klass 1: Trevligt lopp det med. Ser ut som att några är klart bättre barfota men frågan är om det blir sådan bana på lördag ? Usain Henna kanske men man spikar väl inte i första hand inte hästar som inte körs av toppkuskar på V75.
Brons: En finsk häst som jag aldrig hört talas om en med nästan 4000 startpoäng (Extreme Luca). Annars ser detta lopp också spelvänligt ut. Blir nog lite skrik på Super Otto. Om jag minns rätt blev den nästagångare för många senast.
Silver: Costatantisoldi, Highspeed Call, Queasy och Västerbo Highflyer, Några rena utfyllnadshästar med.
Guld: Ovanlig distans. Ojämnt. Digital Ink borde vinna om det inte rycks skor på Amaru Boko. Resten borde inte duga.
Stoeliten: Sämsta loppet någonsin för stoeliten på V75 ? Detta är inte stoeliten. Caramella BF eller någon av Redéns borde vinna väl ?
Kallbloden: Usch, Hulte Magnus årsdebut på V75. Plockar Guli Järven eller Stamping 40 meter ?
Sammanfattningsvis en ok omgång för att vara där uppe i februari. Ser svårt ut vad jag kunde se av anmälningslistorna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|