Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-15, 22:11   #6
Emeffeff

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte31 Visa inlägg
Fundera på nedan som möjliga spikar.

V86-4: 2 What´s Your Limit? Tror stall Melander är lite på G. Intressant med Björn G. Björn försöker nog svara ut Yoga Brick mm. Annars kan man ju spela på namnet

V86-7: 3 Vivo Per Lei. Takter tycker jag visar upp en bra form samtidigt som jag tycker stall U verkar på väg ner.

V86-8: 6 Maffioso Face. Omgångens bästa spik som jag ser det. Erik kör snyggt till ledningen sedan är loppet över. Just nu bara 6%
Glöm inte bort den italienska fuxmärren Omerta' Del Nord i V86-7 som gick en fin långsida på Jägersro senast och höll bra som tvåa! Given på kupongen! Hey Honey i V86-5 är en annan som möjligtvis kan vara rolig i ett småsvårt lopp. Höll bra från dödens på Jägers för tre starter sedan! Förhandstipsen från min sida ligger annars i de första loppen utanför V86-spelet på Jägersro där jag har börjat småkolla litegrann. Skrällen är Manhattan Sassy i V4-1 som fullföljt bra efter hårda öppningar i två raka lopp. Draget är Shim's Legacy i V4-3 som verkligen står på tur för att vinna efter flera fina avslutningar på slutet. Planerar att bygga V4-systemet runt den!
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat