Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-15, 22:28   #7
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Glöm inte bort den italienska fuxmärren Omerta' Del Nord i V86-7 som gick en fin långsida på Jägersro senast och höll bra som tvåa! Given på kupongen! Hey Honey i V86-5 är en annan som möjligtvis kan vara rolig i ett småsvårt lopp. Höll bra från dödens på Jägers för tre starter sedan! Förhandstipsen från min sida ligger annars i de första loppen utanför V86-spelet på Jägersro där jag har börjat småkolla litegrann. Skrällen är Manhattan Sassy i V4-1 som fullföljt bra efter hårda öppningar i två raka lopp. Draget är Shim's Legacy i V4-3 som verkligen står på tur för att vinna efter flera fina avslutningar på slutet. Planerar att bygga V4-systemet runt den!
Jag vet om att du gillar respons på dina drag.

Shim's står även i min bok med stora bokstäver. Det gör en häst till i samma lopp. Jag syftar på Swing Kronos.
Hästen föregås av gott rykte och näst senast hade hästen troligen vunnit över en såpass fin häst som Breidabliks G.T., ifall sluppit all otur på upploppet.
Det räcker långt här och jag rekommenderar ett lås på två.(Fast självklar A-häst på din idé om jag måste välja. Den hästen fattar vad det går ut på...)

Omerta är ännu bättre barfota runt om, någonting jag hört i flera intervjuer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)

Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-15 klockan 22:33.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat