Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-16, 08:52   #2
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Avd I: Jag känner att 8 Countess Marke har bra fart och avslutning att tillgå i det här gänget.
Micke J upp på 1 Taste Of Marke känns intressant. Hästen har visat bra inställning om än sämre tider. För mig är spår 1 och rätt skalle på hästen(och kusken) en intressant kombination. Viktigt lyssna på tränarintervjun här kan jag tänka. Den utav de två som M. Selin framhåller bara måste streckas i min värld.
Red: Jag vill lägga till att Kims uppsittning var riktigt fin på Åby bakom Pensee Kloster i en snabb avslutning, känns intressant.

Avslaget: 4 Malice vann ett dåligt lopp på imponerande vis senast, men jag tror hon är iskall idag. Taste Of Marke var 3:a i samma lopp. Ibland handlar det om att köra i tid för att uppnå annan ordningsföljd i loppen. Min syn på utfallet där.
________
Avd IV: Jag har liksom inte upptäckt Sophia Jacobsen tidigare, vem är det?
Idag selar hon ut TRE intressanta djur. Här handlar det om 4 Quentin Frontline. Debuten i "hennes regi" senast tilltalade mig såpass att jag vill testa singelstreck.
3 Jean Valjean har jag bra tipsstatistik på, men plockas bort denna lunch. Hästen upplever jag som trögare än QF. Bara en känsla och jag vill alltid ta ställning någonstans i V4-omgången.
I övrigt så ville 7 Laphroaig Lee verkligen framåt på upploppet senast. Sådant ska beaktas.
Red: Oskar tror på vinst med Jean Valjean på sin hemsida! Kanske bäst gardera här istället på några djur, då Quentin knappast kan anklagas för att imponerat något värst mycket. Cherry Marke för 4 häst?
________

Sophias 3 hästar:

Förvisso stod ägarkollegan A. Å. som tränare vid vinsten senast med Q.F.
Jag tolkar därför det som att hästen tränas likadant idag.

Lopp 5: 9 Tiptoe har varit fin och konkurrenskraftig i klassen såhär långt. Idag väntar ett sämre gäng och jag tror på bra chans.
Lopp 9: 12 Limousin imponerade stort vid montévinsten senast. Måste ha bra chans idag. Nr 15 imponerade också senast och känns som det givna motbudet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+20), V75fahlle (+3)

Senast redigerad av Voltstart den 2015-02-16 klockan 09:59.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat