Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-17, 19:09   #622
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Underlig match igår där Skottland blev bowled out under 40 overs. Evans kom aldrig in p.g.a. detta vilket var tur i oturen (void) för NZ blödde wickets till alla bowlers, dock vann kiwis till slut.

Ikväll/inatt spelas Bangladesh-Afghanistan. Bangla har inte sett bra ut i uppvärmningen och deras nerver är ökänt dåliga. Jag har valt att lägga två spel, till att börja med på Afghanistan:

Ogiltigt spel-ID: 2453359

Sjävklart är man rättmätiga underdogs men skulle nog vilja ha dom runt 3.50 istället för 4.20+. I VM kan allt hända. Bangladeshs offensiv har varit väldigt vek i ODIs och bowlingen är Afghanistans svagare kort. Kan man hålla nere runraten till runt 4 de första tjugo så har man bra chans. Afghanistans offensiv är däremot bra och man kan säkerligen sätta upp 280-300 runs om allt stämmer.

Andra spelet blir:

Ogiltigt spel-ID: 2453450

Tamim Iqbal är en av Bangladeshs öppnare. Han gjorde en svag insats i sista uppvärmningen mot Irland men har tidigare varit en av de mest trygga batsmännen. Han tryckte upp 81 mot Pakistan förra veckan och jag skulle ranka honom som den med bäst form i laget. Blir det en low-scoring match har vi fördel av att Iqbal startar. Sen att han kanske åker ut på första bollen men.. Sett till resterande lagets siffror mot slutet motiverar 4.50 ett spel på Iqbal.

BOL!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat