Ämne: v64 ÅBY
Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-19, 11:42   #2
Emeffeff

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Jag har hunnit gå igenom de två första loppen än så länge och som det ser ut nu kommer V64-systemet inledas med följande två spik:

Henke Diablo känns rätt så given i den inledande avdelningen. Formen ser fortsatt intakt ut av senaste starten på Jägersro att döma och galoppen näst senast tog tränaren själv på sig för att han hade ändrat i balansen (något med bakskorna). Given spik! Nämner ändå Sponsor bakom om man garderar som är rejäl och gjorde ett starkt slutvarv utvändigt Örbäckens Cruella näst senast. Nu har hästen inte startat på nästan två och en halv månader så man får nog höra på Untersteiner var hästen står innan, men just nu intressant som fjärdespelad till 5 %! Tvillingkombon 1-2 är iallafall intressant om inte annat!

New Revolution är tänkt att bli den andra spiken i omgången. Han var ursäktad näst senast på V75 då mjölksyran kom redan 200 meter före målgången efter att Uhrberg gav hästen en tuff resa i tredjespår på sista långsidan. Senast i Klass II-finalen hade han mycket krafter sparade efter resa invändigt och när luckan till slut kom tog han i så att han tappade travet och galopperade istället. Det var ett redigt formintryck iallafall som gör att jag spikar! Lisa med Z är annars en häst som jag gillar sedan tidigare, men känslan är att hon gått upp en del i klass. Segrarna har kommit - även om de har tagits på ett rejält sätt - i billigare klass och i två av tre fall i stolopp. Nu startar hon för första gången med framspår bakom bilen, men min känsla är inte att hon är startsnabb och då är hon sårbar som favorit.

Senast redigerad av Emeffeff den 2015-02-19 klockan 14:30.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat