Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-19, 12:43   #32
Icewinner

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag kan väl säga såhär. De hästarna som varit före Solakongen i de 5 lopp som är i arkivet duger vääääldigt långt i Sverige.

Odd Herakles, tror jag referenten säger om segraren i sista. Jag är ej helt säker på namnet alltså. Den har jag reagerat på tidigare när jag slötittat trav ifrån Norge. Brukar snackas upp som riktigt bra.

En häst som springer förbi å blir 3:a vid en av Solas 4:e-platser är oxå en häst som jag sett göra det riktigt bra. Då handlar det inte om nån vinstmaskin, när det kommer till den kusen.

Alltså: Det finns ordentligt med mycket bra kallblod i Norge. Många pallplaceringar betyder ofta riktigt hög klass.

(Solakongen har 3-3-4 på 23 starter. Dessutom 2st 4:e-platser bara på de senaste fem starterna inför idag.)
Ah, har väldigt lite (för att säga ingen) koll på de norska hästarna..
Knappt på de svenska ju

Men jo, den såg ju helt klart ut att vara en klass över de andra idag.

Där rök man på V4:an.. Att man aldrig lär sig.. En som ska köra för ledning och är spelad till 3% är ett måste-streck? Borde vara generelfel inte ha med om man jämför 3% gentemot hur många segrar som tas från ledning.. (SJÄLVKRITIK.)

Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat