Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-20, 16:53   #88
Icewinner

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Miss Sue tar ledningen. Sannolikt går någon snabbstartare ner i rygg. Caramella tredje inner. Resten av fältet radar upp sig i andraspår. Det blir att hitta ut för Caramella - eller backa och runda.

Hur ser loppet ut i ditt badkar?
Blir svar till både dig & Stekel.

Nej alltså jag säger inte att det blir någon garanti att hon kommer kommer ut direkt i andra spår. Däremot kan hon ju garantera sig att komma ut i andra spår med tanke på att det inte finns någon bakom. Det blir ju omöjligt att bokstavligen låsa in henne (vilket var det enda jag egentligen påpekade).Och som du själv säger hon kan (i värsta fall!!) behöva backa och runda, dvs ut kommer hon, men det kan kosta olika mycket.

Enligt intervju med kusken verkar man inte vilja ha ledarrygg utan man ska fram i dödens så fort som möjligt och bara nöta och gå på sin styrka.

Jag plockar nog inte med Caramella oavsett. Är inne på det som de sa i "vass eller kass". Tampas Miss Sue Och Caramella tror jag Bostonz kan blåsa ned. Har hela veckan trott någon av Rédens ska vinna.
Så låser som många andra på 2, 5.

Lite så blev mitt bad

Twitter: @Batmantyp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)

Senast redigerad av Icewinner den 2015-02-20 klockan 16:54.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat