Min analys av omgången.
Hoppas inte robotspelen förstör utdelningen denna gång med.
Varje gång BG talar om att omgången ser favoritbetonad ut så har den gett miljoner eller blviit JACKPOT på 7 rätt, btw nu har de börjat köra reklam i början på björnkollen videon.
ATG börjar få panik verkar det som och försöker dra in pengar på allt möjligt.
Avd1. Stallkörning till 100% här, BG och Redén verkar vara kära här kommer INGEN annan ha en chans att göra något. Lås på 2 och 5. Caramella får problem med spåret och är ingen sprinter. Lina Liv är megaskrällen för den som vill ta med en sådan.
Avd2. Alla skriver om att detta är omgångens svåraste lopp, jag säger detta är det enklaste, spets och slut IL SÅNNA, stekhet kusk och startsnabb häst garanterat i spets och slut sen.
Avd3. Här kommer skrällen, Digital Ink i all ära men toppform en längre tid, har en känsla för att det kommer en dip närsom, 3140 kan ställa till de för han, Amaru kan svara en bit men vinner inte han heller, Candor Hall får en bra resa och likaså Francais Du Gull det står mellan dessa två. I nuläget 5% och 3%
Avd4. Jämt lopp som alltid i silver, sällan det skräller, ofta är det någon av de mer betrodda som vinner så vi tar 2,4,6,10 och 11.
Avd5. Skrällvarning, dubbla tillägg, mycket galoppbenägna hästar, hittar ingen vinnare här direkt, visst ett par med chans men det är lättare att peka ut 2 eller 3 som inte har chans och sedan ta med resten.
Avd6. Vem kan INTE vinna här? Alla måste med. Chansspik nummer 7 Rufus
Avd7. Hur i hela HEL****T kan Jorma va favorit?? Överreklamerad häst.
Jag tror 1,2 och 8 är de som gör upp.
Vad tror ni?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av jeeboy den 2015-02-21 klockan 00:11.
|