div 4 dalarna
Forssa BK - Säters IF FK
2@3,00 2u
x2@1,8 4u
oddsen är för höga på säter här,måste testas. jämför man deras tidigare matcher i serien så känns det som att säter spelat mot tuffare motstånd och ändå har fler poäng. jag kör 4u resp 2u på dessa, den försiktige halverar insatserna.
samma serie
Islingby IK - Östansbo IS
2@2,65 3u
östansbo bör ha goda chanser mot jumbon och oddset lockar till medelbet. båda har mött dalkurd u och fått stryck med 6-1 annars har islingby bara gjort ett mål till på de andra tre matcherna, vilket är svagt. östanabo vann i första matchen mot nyhammar borta med 4-1 (tror jag) sedan ett kryss och två torsk. men här tror jag de vinner igen.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|