Citat:
Ursprungligen postat av SO
Jag förstår inte varför så få skribenter höjer på rösten när det gäller 4 What Lobve Can do. Full form, låg procent,ERIK ADIELSSON. Är helgjuten på mina 4 streck matematiskt i avd 1.
|
Skönt å se att du låter ditt eget travöga styra. Jo, det såg bra ut avslutningsvis senast och framförallt näst senast.
Hästen har säljsajterna lanserat ganska friskt tidigare. De säger nog inte emot dig när hästen står i princip ospelad(3%). Litet fält, Gas-Danne skapar tempo å samtliga kan komma in i matchen, så varför inte?
Själv tycker jag hästen varit riktigt tråkig ett tag, men så då "trevlig" uppryckning i V75-starter igen.
Jag blir inte besviken på de tippare som streckar, men själv saknar jag riktig känsla för hästen. Den gör mig mest besviken och saknar udd när jag tror den ska duga, såhär långt.
_______
8 Blue Star Champion(8%)
8 Finish Future(5%)
Det är hästarna som lyser form och har sluppit bli mycket streckade. En effekt av spåren förstås, men båda upplever jag har hårdhet och fart för att duga långt i sina lopp.
_______
Svante Båth låter verkligen uppgiven runt
Leif. Det är ovanligt när han har bra häst för klassen till start, som han tidigare givit goda vitsord. Han kan ju de bra hästarna, så Reijo får nog se procenten öka ännu mer på sin skjutare fram till spelstopp?
_______
De som streckade
1 Venkatesh senast till skyhög procent bara måste strecka idag också! Gör de inte det, så betraktar jag spelarna i fråga som sorgliga offer för strecklistans utformning!